Školní kroužky 2024/2025
Aktuální rozvojové programy
- Dovybavení odborných učeben pomůckami VR a humanoidem ZŠ Hukvaldy
- Výměna mládeže Erasmus+ RUMUNSKO
- Nástavba odborných učeben ve 4. NP Základní školy Leoše Janáčka HukvaldyNástavba odborných učeben ve 4. NP Základní školy Leoše Janáčka Hukvaldy
- Dotace Ministerstva školství
- Vybavení digitálními učebními pomůckami 2022 / Doučování žáků
- Inovace ve zdělávání v kontextu digitalizace
- Operační program Jan Amos Komenský
- Odborné a kariérové a polytechnické vzdělávání v MsK II („OKAP“)
- Průša 3D tiskárna - Chytrý květináč
Sledujte nás na Facebooku
Provoz Základní školy a Mateřské školy Leoše Janáčka Hukvaldy od 11.1.2021 do 22.1.2021
Provoz Základní školy a Mateřské školy Leoše Janáčka Hukvaldy bude od 11. 1. 2021 do 22. 1. 2021 ve stejném režimu jako v týdnu od 4. 1. 2021 do 11. 1. 2021.
To znamená mateřská škola neomezeně, první a druhý ročník prezenčně (včetně školní družiny), třetí až devátý ročník povinně distančně. Školní klub v provozu nebude (není možné dodržet homogenitu skupin v kroužcích). Jsou možné, po dohodě s učitelem, prezenční individuální konzultace žáka a rodiče ve škole.
Hodnocení žáků za 1. pololetí školního roku 2020/2021 bude formou klasifikace (známky ve ŠkoleOnLine), v prvním až pátém ročníku bude výpis z vysvědčení doplněn slovním hodnocením. Výpis z vysvědčení a slovní hodnocení obdrží žáci 28. 1. 2021. V případě, že se žáci do školy nevrátí, bude výpis z vysvědčení a slovní hodnocení zasláno přes ŠkoluOnLine a po návratu k prezenční výuce obdrží fyzicky nejpozději do tří dnů.
Při hodnocení žáků bude zohledněna práce žáků v prezenční i distanční výuce. Ve většině případů budou učitelé hodnotit mírněji, s ohledem na podmínky žáků pro distanční výuku, a tedy známky budou lepší než pouze při prezenční výuce.
Učitelé budou zohledňovat:
- účast na distanční výuce;
- aktivitu při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);
- osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;
- řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;
- schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;
- to, jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma;
- to, jak si v digitálním zařízení vytvořil osobní učební prostředí;
- to, jak si osvojil nové digitální kompetence související s distanční výukou synchronní i asynchronní formou;
- to, jak při distančním vzdělávání podporuje spolužáky;
- to, zda a jak plnil další doplňkové úkoly;
- to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat;
- osobní portfolio žáka (v listinné či digitální podobě).
Informace o možnosti konzultace s jednotlivými učiteli obdrželi rodiče přes ŠkoluOnLine.
Mgr. Alena Lévová, ředitelka školy
- Napsal: Petr Domčík
Rozpis využití prostor školy
● Venkovní hřiště ● Státní svátky ●
● Tělocvična ● Společenský sál ●
● Atletická dráha ●