Školní kroužky 2024/2025
Aktuální rozvojové programy
- Dovybavení odborných učeben pomůckami VR a humanoidem ZŠ Hukvaldy
- Výměna mládeže Erasmus+ RUMUNSKO
- Nástavba odborných učeben ve 4. NP Základní školy Leoše Janáčka HukvaldyNástavba odborných učeben ve 4. NP Základní školy Leoše Janáčka Hukvaldy
- Dotace Ministerstva školství
- Vybavení digitálními učebními pomůckami 2022 / Doučování žáků
- Inovace ve zdělávání v kontextu digitalizace
- Operační program Jan Amos Komenský
- Odborné a kariérové a polytechnické vzdělávání v MsK II („OKAP“)
- Průša 3D tiskárna - Chytrý květináč
Sledujte nás na Facebooku
Provoz Základní školy a Mateřské školy Leoše Janáčka Hukvaldy od 18. 11. 2020
Provoz školy je v souladu s Informacemi k provozu škol a školských zařízení od 18. listopadu 2020, vydanými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (viz. příloha).
- Provoz mateřské školy je zachován jako doposud, za dodržení provozu podle Manuálu, vydaného MŠMT.
- Děti a pedagogičtí pracovníci nemají povinnost nosit roušky. Ostatní zaměstnanci a další osoby pohybující se ve škole mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole.
- Provoz základní školy
- Je povolena osobní přítomnost žáků 1. A, 1. B a 2. A.
- Pro ostatní žáky školy pokračuje povinné vzdělávání distančním způsobem.
- Jsou umožněny prezenční individuální konzultace ve škole (vždy pouze jeden žák a jeden pedagogický pracovník), u kterých může být přítomen zákonný zástupce žáka. Konzultace budou probíhat na základě dohody jednotlivých učitelů s rodiči nebo žáky.
- Prezenční výuka 1. A, 1. B a 2. A bude probíhat v homogenních skupinách (kolektivy tříd se nebudou slučovat ani jinak prolínat).
- Žáci 1. A a 1. B budou do školy přicházet hlavním vchodem školy. Žáci 1. A v 7:45 hod., žáci 1. B v 7:55 hod. Žáci 2. A budou přicházet vchodem z parkoviště ke společenskému sálu v 8:00 hod. tak, aby v šatnách docházelo k co nejmenšímu mísení žáků.
- Žáci a zaměstnanci školy (i další osoby pohybující se ve škole) mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole).
- Je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání.
- Jednotlivé třídy mohou realizovat vzdělávací činnosti ve venkovních prostorách i mimo areál školy.
- Je povolena osobní přítomnost žáků 1. A, 1. B a 2. A.
- Provoz školní družiny
- Ranní družina nebude v provozu (není možné zajistit příchod žáků tak, aby nedocházelo k jejich mísení).
- Odpolední družina bude v provozu do 16:00 hod. s tím, že děti bude možno vyzvedávat do 13:00 hod., a pak až od 15:00 hod. (v případě příznivého počasí budou děti chodit do přírody na vycházky).
- Provoz školního klubu
- Kroužky školního klubu nemohou být realizovány.
- Provoz školní jídelny
- Ve školní jídelně se budou prezenčně stravovat pouze žáci 1. A, 1. B a 2. A s rozvržením stravování tak, aby nedocházelo k mísení tříd a setkávání žáků.
- Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou konzumace stravy.
- Všichni žáci školy mají v době povinné distanční i prezenční výuky nárok na dotovaný oběd. Žáci 3. – 9. roč. nemohou jíst oběd ve školní jídelně. Přihlášeným strávníkům je jídlo vydáváno do jednorázových přepravek.
V Hukvaldech, dne 12. 11. 2020
Mgr. Alena Lévová, ředitelka školy
Ke stažení:
- Napsal: Petr Domčík
Rozpis využití prostor školy
-->
● Venkovní hřiště ● Státní svátky ●
● Tělocvična ● Společenský sál ●
● Atletická dráha ●